Заміна акумуляторів на шуруповерті lg

89

Мій старий улюблений шуруповерт фірми lg потребує заміни акумуляторів. Подарував клієнт в кошлатому році, одного разу після довгих років роботи померли фірмові акумулятори. Замовив на алішці парочку нових на 1200 маг.

Ссилочка плиз.

Размерчик якраз підійшов. У шуруповерта акумулятори заховані в ручку.l: 4,25 смd: 2,2 смони героїчно протрималися пару років.потім сили покинули крутилку. Заряду вистачало на десяток отворів зі свердлом на 5 мм.

Довелося замовити нові вже підвищеної ємності.ссилочка.

При тих-же розмірах.l: 4,25 смd: 2,2 смпосилка прийшла досить швидко.

Сьогодні почав установку.приготував інструмент.викрутка.супер-розмикач.паяльну станцію.пінцет.скотч.

Розкручую корпус, всього кілька гвинтів під пластик.

Злегка застосувавши розмикач розкриваю корпус.

Дроти на місці старі акумулятори теж.

На паяльнику встановлюю температуру в 300°c. Паяти потрібно потужно і швидко, не перегріти акумулятори.трохи водички на губку, для очищення жала і можна розпаювати всі з’єднання.

Набираю трохи олова на жало зі своєї «фірмової» котушки. (про неї писав раніше).

Перегріта крапля олова на кінчику жала дозволяє швидко прогріти і розпаяти досить теплоємні і товсті проводульки.

Потім трохи олова на залізячки акумуляторів і можна з’єднувати в блок.

Весь процес зайняв трохи часу, раз. Два, три пайки і готово. З’єдную акумулятори разом за допомогою скотча. Стирчать контакти ізолювати на смерть не потрібно, корпус із пластику. Пару оборотів скотча цілком достатньо.перевіряю мультиметром (я правильно назвав цю штуковину, брати електронщики і співчуваючі?). Або все-таки «цешка»?.

Укладаю акуратненько блок в ручку, в порожнечі розміщую невеликі шматочки картонки. Щоб блок не хлябав в рукоятці.можна закривати корпус.

Перевіряю як крутиться, все в нормі. Встановлюю режим розгойдування на зарядці. Пішов процес.

Залишилися акумулятори перевірив, просіли приблизно на 30% від номіналу. Їх ще дуже навіть можна…. Використовувати в якості бортового харчування на літаку. Амперів видають багато, на борту цілком достатньо і 3а, за очі. Розгорнув блок з вертикального положення в горизонтальне.

Закріпив всю споруду скотчем.

Потрібні м’якенькі товстенькі проводульки. Відкриваю чудову» провідну » коробочку.

Відігнувши контакти (щоб не перегріти)припаюють дроти відповідно до позначень. Червоний до плюса, чорний до мінуса.

Все припаяне закріплюю скотчем.

Блок потрібно закріпити термоусадкою. Є в наявності величезні розміри (подарунок братів-пілотів).

Перед остаточною збіркою ще раз перевіряю збірку на вольти і ампери. Просіли трохи старички, але тримаються.