Які сфери діяльності затребувані під час війни або у важкий час кризи

8-19-2022

Економічний спад в цілому погано позначається на бізнесі. Однак деякі підприємства справляються з рецесією краще за інших і навіть досягають успіху: саме під час кризи з’явилися такі всесвітньо відомі компанії, як fedex, hp і ibm. Розповідаємо, які бізнеси стійкі в самі непрості часи. Одним з таких є ігорний бізнес, мабуть ні що не може заставити людей, загубити надію на великий та швидкий прибуток, радимо перейти за посиланням самі кращі ігрові автомати безкоштовно та випробувати свою вдачу.

Продукти харчування та напої

Незалежно від обставин людям все одно потрібно їсти — це не та розкіш, якою можна знехтувати. Тому бізнес у цій сфері почувається відносно добре навіть під час рецесії.

Розглянемо деякі особливо перспективні бізнес-ідеї, пов’язані з продуктами і напоями.

Продаж солодощів. Хтось вважатиме, що їжа, що піднімає настрій, це розкіш. Однак солодощі відносно недорогі у виробництві, при цьому вони приносять багато задоволення і користуються попитом навіть у важкі часи. Одне з найпопулярніших ласощів в світі — батончик mars. Він був винайдений під час великої депресії 1930-х рр.

Роздрібні магазини. У період рецесії кількість покупців в маленьких продовольчих магазинах часто зростає. Деякі люди намагаються скоротити витрати, роблячи покупки в магазині біля будинку, а не великому універсамі.

Доставка їжі. Є багато людей, які просто не люблять готувати. Але постійно обідати поза домом дорого і не всім по кишені. Для цієї категорії виходом стануть сервіси доставки їжі.

Вендингові машини. Ця бізнес-модель націлена на покриття базових життєвих потреб, в тому числі напоїв і перекусів. Крім того, якщо продажі впадуть, вендинг можна перемістити в зони з більш високою прохідністю.

Фастфуд. Індустрія швидкого харчування приваблива не тільки тим, що вона активно зростає в хороші часи, а й тим, що історично вона демонструвала стійкість під час економічних криз.

Магазини фіксованої ціни. Під час рецесії багато переглядають свої купівельні звички, і саме тому популярністю користуватимуться рітейлери, які надають знижки і дешеві альтернативи.

Медичні послуги

Охорона здоров’я зростає навіть під час кризи, оскільки попит зростає, а наука і медицина продовжують розвиватися. Потреба в медичних послугах буде існувати завжди, але деякі з послуг особливо важливі у важкі часи.

Турбота про літніх людей. Ця категорія громадян потребує особливої уваги, особливо коли населення країн старіє.

Контрацепція. Це ще одна затребувана послуга. Потреба в ній зростає під час кризи, коли багато хто вирішує почекати з народженням дітей.

Фармацевтика. Попит на ліки переважно стабільний: лікування рідко відкладають до кращих часів.

Послуги для власників домашніх тварин

Згідно з результатами опитування в кінці 2019 року домашні тварини були у 68% населення. За час пандемії кількість вихованців тільки зросла. Люди не готові на них економити, і такі сервіси завжди будуть затребувані.

Ветеринарні послуги. Вихованці потребуватимуть лікування незалежно від економічної ситуації.

Грумінг. Покоління мілленіалів купує більше тварин, ніж їх попередники. Компанія маркетингових досліджень mintel з’ясувала, що 40% американців від 30 до 49 років цікавляться послугами грумінгу.

Необхідні товари для тварин. Це ще одна категорія, яка завжди буде користуватися попитом.

Ремонт і реновація

Під час економічного спаду далеко не всі можуть дозволити собі покупку нового житла або техніки. При цьому попит на ремонт зберігається завжди.

Сантехнічне обслуговування. Коли трапляється аварія, її ліквідують відразу, не чекаючи кінця кризи.

Ремонт автомобіля. Значна група населення просто не може обійтися без транспорту. Тому механіки завжди будуть потрібні.

Ремонт і обслуговування обладнання. Ці послуги потрібні будь-якому бізнесу, який використовує певні машини. Наприклад, офісні співробітники не завжди вміють лагодити принтер, і їм потрібні спеціально навчені люди.

Ремонт будинку. Далеко не кожен володіє спеціальними навичками, необхідними для ремонту. При виникненні проблем споживачі неминуче звертаються до професіоналів.

Нерухомість та експлуатація об’єктів

Рецесія може благотворно позначитися на секторі нерухомості — часто це найкращий час для покупки. Це індустрія важливих і дуже цінних об’єктів, і в ній можна заробити серйозні гроші. Представляємо кілька пов’язаних бізнес-ідей.

Передпродажна підготовка нерухомості. Ця послуга дозволяє швидко продати об’єкт і збільшити його вартість. Тому вона завжди буде затребувана.

Агентство нерухомості. Для продажу нерухомості потрібні знання, зв’язки і досвід, які доступні не всім. Тому під час кризи агентства будуть як і раніше затребувані. Ще одна популярна послуга, яку вони зможуть надавати — здача житла в оренду.

Дитячі товари та догляд за дітьми

У важкі часи споживачі змінюють свої звички, але не готові витрачати менше на дітей. Історично такі товари добре продаються навіть під час економічних спадів.

Читайте по темі: дитячий рітейл: як бізнесу зайти на ринок товарів для найменших

Крім того, все більше матерів замислюються про скорочення декретної відпустки і потребують нагляду за дітьми.

Visit Ukraine - Сайти для пошуку роботи під час війни

Фінансові та бухгалтерські послуги

Цей сектор життєво важливий незалежно від стану економіки, оскільки організаціям необхідно стежити за своїми фінансами. Криза завжди підвищує попит на подібні послуги. Ось лише кілька бізнес-ідей для даної категорії.

Фінансове планування. Навіть якщо фінансове становище приватної особи або організації сприятливо, за час рецесії воно може швидко погіршитися.

Бухоблік та податкові консультації. Далеко не у кожного підприємця є час і необхідні навички, щоб правильно вести облік. Як правило, для цього наймають фахівця або залучають аутсорс.

Фріланс

Потенційно це одна з найбільш стійких моделей бізнесу для кризи. Компанії можуть заощадити значні кошти, передаючи деякі завдання зовнішнім виконавцям. Фрілансер може не тільки замінити нішевого фахівця, але і виконувати функції віртуального асистента, займаючись адміністративними завданнями прямо з дому. Більше порад — в розділі.

Клінінг

Економічні потрясіння не скасовують вимог до чистоти громадських просторів і спеціалізованих установ. Клієнтами бізнесу з прибирання можуть стати будь-які підприємства, де бувають люди, — від клінік і ресторанів до громадських просторів.

Тату-салони

У списку сервісів, що забезпечують базові потреби, досить дивно бачити тату-студії. Однак навіть під час рецесій ці послуги продовжують користуватися популярністю. На те може бути багато причин — татуювання відносно недорогі в порівнянні з тим, скільки вони зберігаються, при цьому стають все більш популярними у нових поколінь.

Роздрібна торгівля

Попит на продукцію масового споживання в цілому залишається стабільним навіть на тлі економічного спаду. Однак є й інші категорії товарів, які добре продаються, навіть якщо люди обмежують витрати

Фото в тексті: pexels

Люксовий рітейл. Споживачі цього ринку-забезпечені люди, і криза не надто торкнулася їх спосіб життя. Підприємства з цієї сфери можуть очікувати, що їх продажі в цілому будуть стабільні.

Дискаунтери. На іншому кінці спектру виявляться ті, хто постраждав від рецесії і змушений значно поміняти свої споживчі звички. Як правило, економічний спад призводить до припливу нових покупців в дискаунтери.

Ломбарди. Найчастіше ті, хто продає речі в ломбард, вважають це чудовою альтернативою позикам. При цьому ті, хто викуповує такі речі, часто залучені їх дешевизною. Обидві ці категорії споживачів надають хорошу підтримку бізнесу під час рецесії.

Кур’єрські послуги

Потреба в пересиланні вантажів існує завжди. Більш того, криза може навіть сприяти припливу нових клієнтів: бізнес, який зазвичай здійснював доставку самостійно, буде скорочувати витрати і передавати цю функцію на аутсорс.

Послуги у сфері краси

Б’юті-сфера успішно переживає кризи, і справа тут не в марнославстві споживачів, а в тому, що у важкі часи люди продовжують радувати себе невеликими покупками, оскільки не можуть витратити більшу суму. Це називається «ефектом губної помади», оскільки явище часто застосовується до індустрії краси. Наведемо приклади бізнесу, якийПродовжує процвітати під час спаду економіки.

Нігтьовий сервіс. Манікюр-це порівняно недорогий спосіб подбати про себе, і популярність цієї послуги не знижується навіть в кризові часи.

Перукарські послуги. Догляд за волоссям — останнє задоволення, від якого люди готові відмовитися заради економії.

Технічна підтримка

Технології не стоять на місці: програмні продукти ускладнюються, а, значить, користувачам як і раніше потрібна допомога кваліфікованих фахівців.