Як ігри вплинули на ігрові автомати

12-16-2020
Як ігри вплинули на ігрові автомати

Рідко хто проводить паралелі між комп’ютерними іграми і азартними розвагами. Перше у багатьох асоціюється з заняттям для дітей і підлітків, а ось казино — з забороненим плодом, солодким і захопливою. Насправді зв’язок між цими двома явищами є.
Цільова аудиторія казино — любителі отримати дозу адреналіну і зірвати великий куш. Але її представники змінюються з року в рік. Разом з ними змінюються і розваги. Я люблю ігрові автомати від казино elslots, ось посиляння реєстрація elslots, адже тут більше шансів на перемогу.

Більше інтерактиву

Що люди люблять в іграх? Інтерактив . Це не просто кіно, де глядач байдуже сидить перед екраном. Ні. Людина стає частиною історії, занурюється в неї і приймає важливі рішення. Звідси і любов до деяких серіях ігор — герой і їх долі, вірніше вплив на них гравця, чіпляють на довгі роки.

До цієї ж фішці вдалися і розробники азартних розваг. Просто подивіться на сучасні ігрові автомати. В одному нам пропонують приміряти образ короля Артура, в іншому здути будиночок трьох поросят, а в третьому допомогти сексуальним ельфійками перемогти локальне зло. Чим не популярні комп’ютерні ігри?

Більше драйву і динаміки

Ураганні перестрілки, постійний рух вперед і спроби контролювати все, що відбувається навколо. Це стандартне опис для будь-якого шутера, сучасної RPG і навіть деяких видів гонок. Люди люблять драйв. Він тримає їх в напрузі.

Це зрозуміли і творці ігрових автоматів на гроші. Просто подивіться на те, що пропонують сучасні розробники, такі як Мікрогеймінг. Велика частина ігор зроблена так, щоб при обертанні барабанів гравець постійно був в напрузі. Ось з’явився бонус, треба терміново зупинити спин і постаратися отримати його. Вдалося? Відразу ж з’являється хвиля позитивних емоцій і гра затягує ще більше.

Більше сюжету

Раніше сюжет в іграх вміщувався буквально в один рядок. Згадайте всю суть того ж DOOM. Морпех на Марсі влаштовує геноцид демонам і проходить через портал, потрапляючи в Пекло. Принц Персії рятує принцесу від злого візира. І так було всюди.

Але поступово сюжети ставали складніше, обростали подробицями. Вони захоплювали не гірше книги, цікавого серіалу або фільму.

Розробники ігрових автоматів виконали той же шлях . Впевнені, що вони поспішили до нього цю фішку в комп’ютерних іграх. Тепер сюжети в слотах багато в чому схожі на популярні розваги — боротьба зі злом або ж супергерой, той же Блейд або ціла команда «Месників», що борються за все хороше проти всього поганого.

А що далі?

А далі варто чекати тільки ще більшого розвитку. Збільшення інтерактивних вставок в азартних розвагах, появи складних бонусів і навіть багатосерійних пригод. Цільова аудиторія змінюється і світу доводиться їй відповідати.