Ремонт турбін

8-21-2020

Завдяки турбіні, встановленої в двигун автомобіля, його потужність може збільшитися в кілька разів. Досягається такий ефект завдяки турбокомпресору, який збільшує обсяг повітря в камерах згоряння циліндрів. Але так як робота турбокомпресора грунтується на використанні вихлопних газів, турбіна може вийти з ладу. Полагодити турбіни для двигунів автомобілів, можна на сайті за посиланням https://turbo-plus.com.ua/

Автомобільні двигуни обладнають системами турбонадува різних типів і розмірів. Наприклад, двигун на якому встановлено дві турбіни може мати однакові за розміром турбіни – BITURBO або різного розміру – Twin Turbo.

На дизельні автомобілі найчастіше ставлять турбіни зі змінною геометрією, що дозволяє оптимізувати роботу турбіни і знизити витрату палива, що тягне за собою зменшення шкідливих вихлопів.

Є невеликі відмінності в роботі турбін на бензинових і дизельних моторах. У дизельному і бензиновому моторі турбокомпресор примусово подає повітря в циліндри під високим тиском, внаслідок чого в циліндрі виявляється більше повітря. Але в дизельному двигуні, використовувані для розкрутки лопатей турбіни гарячі вихлопні гази, досягають температури 850 градусів, а в бензиновому двигуні більше 1000 градусів. З цього лопаті турбіни для бензинового двигуна виготовляється зі спеціальних сплавів, які здатні витримувати граничну температуру.

Роботу турбін із змінною геометрією, коригує електронний пристрій управління турбіною виходячи з тиску подається на турбіну. І цей пристрій-сервопривід турбіни, також як і турбіна схильне до зносу. Причому сервопривід виходить з ладу зазвичай раніше ніж сама турбіна. Електронний блок управління турбіною складається з трьох модулів: електронний керуючий блок; актуатор управління; модуль управління турбонадувом. Ремонт сервоприводу турбіни, дозволить уникнути великих витрат на заміну або ремонт турбіни.